ledig helg.

då har jag packat lite, målat naglarna och massa annat. har även gjort rent penslar och sånt till sminket. välbehövligt kan jag säga. och YES funkade skitbra, alltså diskmedlet. såg på en blogg att det skulle rengöra bra, vilket det också gjorde. hoppas bara man inte förstör dom med det. d:

varför jag packade? jo .. vi ska till färila ihelgen. magnus farmor och farfar firar 50 år som gifta, så då ska vi dit och vara med och fira dom. :) sen blir det lite fest med emelie och antagligen lite fler brudar. :) både jag och magnus jobbar natt så vi åker direkt vi slutar i morgon bitti och sover en sväng då vi kommer fram ist. så jag har ganska många timmar tills jag får sova. d: tur att jag är pigg iaf.
ska försöka komma ihåg att knäppa lite kort i helgen, för i know, jag är kass på att lägga upp kort här. och titta på kort är ju roligaste i bloggar. d;

men men, ni får ha det så bra så länge! hoj.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Läste också den bloggen så jag ahr också gjort rent mina smink grejer! :D haha!

Ha så skoj i färila! :D

Men du? Har ett tips om du vill få fler besökare. Jag blev medlem på en sida för att få fler besökare. hade ju inte så många förut. men nu har jag rba mycket fler.. Som en dag ahde jag 48st. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=matildasenkla Enkel sida att förstå. man samlar poäng genom att gå in på andras bloggar och på så sätt får besökare. du kan ju gå in och läsa själv. :)

2009-08-22 @ 17:45:13
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0