om skara.

hej på er!
vad gör ni en sån här söndagskväll? själv tänkte jag kika på lite film snart ..

ja, skara var vi till ihelgen ja. åkte på fredagen, sov i en stuga en natt och var på sommarland på lördagen. det var helt okej, men antingen hade sommarlandet krypt sen jag var där sist, eller så hade jag växt. jag vet inte? men det var nog det förstnämnda. d; höhö, not. sen ville ju jag hoppa bungyjump också. och visst, det stod en sån grej där utanför, så det första jag gjorde var att gå dit och kolla pris och öppetider, men det var ingen personal där. och inte såg ja nå öppetiden heller. och korgen som man hissas upp i och sedan hoppar i från den var upphissad. innefrån sommarlandet såg man den där masten + att korgen var upphängd likadan hela dagen. så jag antog att dom hade stängt hela dagen. men andra sidan så vet jag inte om det hade varit värt det för det såg inte alls speciellt högt ut. får hoppas att jag får chansen att hoppa från nå riktigt sen någon gång. för fan va coolt det hade varit!! =)

aja, ni får ha en fortsatt trevlig kväll så länge. hej.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0