raggadance

endel av min post kommer fortfarande hem till mamma och pappa. och idag då jag var dit gav mamma hade det kommit ett brev från dansskolan här i blge. ett sånt brev de skickar ut innan varje termin. såg då att dom hade börjat med ragga! tror ni ja blev sugen eller?! OOOOJAA! fick ju prova på lite då jag gick på streetdance för ett år sedan och det var verkligen askul. fast ja, streetdance är också riktigt roligt. men vet inte om jag törs gå dit igen för min lärare blev inte så glad på mig då jag inte kunde vara med på uppvisningen förra vintern. d: jag skulle ju jobba, så jag kunde ju inte!

men det här med ragga, det är ju en annan lärare också. så det skulle jag verkligen vilja börja på. hoppas jag får med mig någon, annars vet jag inte om jag törs. gå dit själv lixom .. nej, helst inte. men vi får se hur det blir med den saken.

hur som helst; jag vill verkligen böja dansa ragga!


DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Alltså, när du loggar in på din användare på den där sidan. så finns det en knapp som heter surfa och samla poäng. på så sätt samlar du poäng. Du kommer in på andras bloggar. Det är så du får besökare. genom desto mer poäng desto mer komemr din sida upp när folk "surfar och sammlar poäng" :D Förstår du? Anars kan jag visa någon dag.

2009-08-24 @ 17:46:48
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0