sista natten med gänget.

eller ja, sista dagen med "ligan". d; usch va långsökt. vi lämnar det.

men då har liiga flyttat till västerås då, men jag kommer ju kunna träffa henne även på hösten/vintern/våren också nu. :D igår kväll tog hon tåget dit .. är glad att vi spenderade gårdagen tillsammans då. (: blev först en vända till falun, kikade i affärer. sen blev det kupolen en sväng, även där affärerna som lockade. och så avslutade vi dagen med tacobar. awesome! ;)

så det blev lite shopping igår. lönen hade ju kommit så vad gör man? d;
fick med mig hem;

- två lite längre tröjor. svarta båda två.
- en top, tisha med stor drapering fram. även den svart.
- en leopardsjal.
- ett par stövlar.
- beiga knästrumpor. (va fult det låter; knästrumpor)
- underkläder.
- lite smink och nya nagellack.

har jag glömt något?

aja, fick iaf med mig lite hem. aaaaaalltid lika kul. (;


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0