nattinlägg.

känner att jag vill göra något. vet inte vad bara. typ vara kreativ, eller testa

.. började jag med att skriva innan det kom nå äckligt djur som flygit in genom den öppna altandörren och satte sig på datorn som stod i mitt knä medans jag satt i soffan och påbörjade det här inlägget. EEUUUUV! fick skynda mig och ställa ifrån datorn, stänga altandörren, tog en såndär broschyr från en pizzeria och fick vifta bort det och nu har jag tappat bort djuter. aja, whatever. det är inte kvar i mitt knä iaf och det var sådär äckligt-men-okej-bara-den-inte-är-nära-mig. så jag satte mig tillrätta igen.

hur som helst, jag börjar om ..

känner att jag vill göra något. vet inte var bara. typ vara kreativ eller testa något ja aldrig gjort förut, litet som stort projekt. men jag är så tom på ideer. tänkte om jag skulle göra en ny bloggdesign, men jag vet inte. har inte photoshop, fast å andra sidan är jag inte speciellt duktig på det heller. så jag vet inte. vill ju lixom inte göra nå tråkigt som att typ gå igenom nå lådor och rensa och lägga in fint igen, ni vet som man gör ibland. eller ja, FAKTISKT, det enda som är i behov av det är nog faktiskt min garderob med kläder. det som senast blev nyröjt. och något skulle man ju göra åt skorna som bara är inslängda så det ligger i en stor hög i "ytterkläders-garderoben", men jag väntar fortfarande på min älskade skohylla.

vad gör ni när ni känner som jag gör just nu?

ja, just nu sitter jag här i min soffa, har tv'n på framför mig, pratar med en gravid kompis på fejjan och hör pojkvännen som sitter vid andra datorn och spelar.

what to do what to do? i know, borde kanske gå och lägga mig. ska ju jobba imorgon. i och för sig börjar jag inte förrens två, men ändå. jag har ju en viss förmåga att sova lite väl länge. bara jag somnar vill säga .. som när vi var i skara i fredags och skulle sova. gick och la oss strax efter elva. men 2o över fyra kollade jag på klockan sista gången men låg ändå vaken ett tag efter det. tror ni jag var arg och galen på mig själv då eller? och så visste jag att jag skulle upp halv nio igen. INTE kul, kan jag iaf säga.
när vi ändå är inne på skara .. har ni åkt fritt fall på skara sommarland? fyfan va ont den gör!! fick asont på ryggen och rumpan. minns inte att jag fick det förut då jag åkte den för några år sen?


oj, det blev ett ganska långt inlägg det här tror jag. men det är väl ingen som ens orkat läsa igenom. d: haha
men, ni får väl ha en fortsatt trevlig kväll. eller ja natt ska man nog säga nu.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Tattar insekter som inte kan hålla sig ute, utan försöker tatta på gratis husrum! :D haha

2009-08-18 @ 21:50:58
URL: http://matildasenkla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0