its all about the stars.

beyonce, jag trodde att vi var överrens om att du skulle spela i stockholm då jag var ledig?! fan i helvetes jävla skit! det där är nog en "once-in-a-life-time"-grej. HELVETE!

förresten så drömmde jag att jag var på en konsert på shakira igen. och hon och jag var värsta polarna. men hon spelade på ett betydligt mindre ställe än globen den här gången och såg inte ut som hon gör egentligen. jag hade assnygga kläder och världens hetaste kropp.
men allt det där var bara en drömm. typiskt.

en sak till .. jag har för mig att jag skrev förut i något inlägg om alla drömmar och ideér om yrken jag hade. men det kan ha varit i min gamla blogg. men hur som hellst har jag kommit på en ny grej jag skulle vilja göra.
jag håller på och läsa en bok nu "stjärnfabriken" som handlar om en tjej som provar på hollywood och är assistent på ett kännt filmbolag. något sånt skulle jag vilja göra. dreaming dreaming ..

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0