lördagsgenomgång, typ.

då var helgen över och här hanns  med lite lite alkoholdrickning, bowling, lite alkoholdrickning, en vända ut på krogen, lite alkoholdrickninging, pulsa i snön hem på söndags morgon. det sammanfattar min lördag - söndag ganska så bra faktiskt. d: men trevligt var det.

för övrigt går jag och väntar på att sandra
ska höra av sig någon dag så man får
komma och se på lägenheten.
snuttan har ju skaffat sig eget place!
det ska bli kul att se! =)

äh, nu ska jag kika vidare. hej.




DIN ÅSIKT!
Postat av: Sandra

Jag lovar att du ska få komma så fort det är klart, jag håller på och kämpar på, tur jag har mamma och pappa som hjälper mig, men tills den nittonde ska de i alla fall vara klart för då kommer hjärtat mitt hit! :D

2009-02-09 @ 18:57:17
URL: http://sandrasnyheter.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha... är du fortfarande beroende av nässprayen! =D

Jag är bara halvtids beroende :)

När blir det till o komma hit o hälsa på då? Är du på gång nått eller dröjer det?

Låter som du mår bra iaf! Kram Therese

2009-02-10 @ 19:18:10
URL: http://teees.bloggsida.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0