vardagsflyt.

tittade runt på datorn idag .. jag visste att magnus formaterat om datorn. gick in för att kolla på gamla bilder. av min fasa ser jag att ALLA bilder är borta. det som sved mest; cypern-bilderna. FAN I HELVETE?! tänkte jag. säg inte att cypernbilderna är borta!?

MEN .. alla bilder visade sig finnas utbrända på en skiva.
vilket flyt jag har idag! :D 

- trodde inte jag skulle få leopardbikinin.
+ jag fick tag på den bikinin idag!

- jag gjorde en omelett som såg hemsk ut och såg ut att smaka spya.
+ smaken var det inge större fel på. och mätt blev jag.

- jag trodde cypernbilderna var capish! borta!
+ bilderna finns kvar, utbränd på en skiva.

kan inte alla dagar ha sånt här vardagsflyt?


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0