2oo9.

då vare första dagen på år 2oo9.

det här skulle jag ju egentligen skrivit igår men skriver det iaf ist;
GOTT NYTT ÅR på er!

vad hade ni för er igår/inatt då?
själv är jag uppe i färila. var hemma hos magnus föräldrar igår och firade in det nya året. åt hummer, oxfile och grejer. sen fortsatte alkoholintaget. men jag lyckades hålla mig väldigt lugn ändå, kanske lite för lugn .. efter tolvslaget, typ vid en halv två kanske gick magnus och la sig, han var lite trötter d: , så då åkte jag med milla (magnus syrra) och hennes kompis till en fest. men där blev vi inte så jättelångvariga. sen blev det hem och sova.

men trots att man är rätt lugn kvällen smög sig huvudvärken på, mer än vad jag brukar ha, så värkte det bakom ögonen (?) . för lite alkohol i kroppen kanske .. d: men nu är jag iaf pigg som en liten lärka. har försökt fått med mig magnus till någon backe och åka pulka men det har inte gått nå vidare. han verkar lite sliten idag. d:

men ha en god fortsättning people. och förresten, om ni skulle komma på att ge mig en present bara så där skulle jag vilja ha playstation 3 med "little big planet". bara så ni vet. d:

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0