jagtyckerinteomrubriker.

nu har det varit väldigt dött här inne ett bra tag så jag läre väl kanske slänga in ett inlägg då kanske ..

men faktiskt så har det inte hänt speciellt mkt att berätta. jobbar på som vanlig. typ jämt känns det som. d: men det blir ju pengar. så börjar ju thailandsresan närma sig också, två månader kvar nu! längtar som en jävla tok!! tänk och ligga på playan, varmt väder, varmt i vattnet (förhoppningsvis) och en god drink i handen. =) inte helt fel! har också beställt hem lite kläder tills dess också. två strandplagg, en hel bikini (alltså överdel och underdel), en (halv?) bikini, en överdel bara, en kjol, en kofta och ett linne och sen lite kläder till magnus. och jag hoppas verkligen att det sitter som det ska då det kommer hem. är ju lite lurigt det där med att beställa hem, men kul är det. d:

idag har jag också kollat upp dansen för vårterminen. och maria och johanna; SNÄLLA häng på! =) hade varit skitkul! det värsta är att det kommer bli lite pinigt att gå dit eftersom jag inte kunde vara med på dansuppvisningen på grund av att jag skulle jobba. men jag hoppas att det inte blir nå sura miner då jag kommer igen. d:

DIN ÅSIKT!
Postat av: Josefine

Jobbigt att komma på rubriker tycker jag ! :D

2009-01-16 @ 21:43:55
URL: http://emmyjosefine.blogg.se/
Postat av: Maria

var beställde du ifrån? :)

2009-01-21 @ 19:07:37
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0