årliga brännbollen.

god kväll på er.

då har man fixat naglarna, börjat packa, cyklat i regnet hem till syrran för att fixa ögonbrynen (fast det är det värt, hon är så duktig), tvättat och .. eh det var nog allt.

vi ska alltså till färila imorgon, därför allt det. det är ju den årliga brännbollen där så jag tog ledigt från jobbet i helgen och följer med. (: ska dock vara på latsidan och sitta och titta på och dricka nån öl när de andra spelar. tror emelie joinar mig bredvid planen också. minus att det ska vara fult väder, pluss att dom ska sätta upp ett partytält där så vi slipper vara ute i regnet hela tiden om det nu skulle regna.

och imorgon ska jag och emelie till ljusdal och kika. se om man hittar nå snygga kläder. (:

då vet ni vad jag ska göra ihelgen. vad ska ni göra?

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0