brännbollshelg.

då var vi hemma igen från färila. eller ja, vi kom hem för några timmar sen. stannade en nat längre än väntat, men vi båda började senare så då gjorde det ju inget att stanna. (:

åkte ju upp fredags morgon. och hela fredagen spenderade jag med emelie. (: tog en tripp till ljusdal och kollade lite. köpte en klänning och ett läppglans. sen köpte vi med oss mat från snabbt och gott och åkte hem till emelie och tog det lugnt och snackade massor. trevligt!

sen lördagen var klockan ställd för då var det dags för brännboll. dock inge brännboll för mig, jag stannade på sidan av planen och tittade på bara. så det blev någon öl på morgonen där. sen hem och göra sig iordning för kvällens festligheter. började lite smått hemma hos jens och alexandra, fortsatte vidare till magnus bror och hans tjej. sen därifrån kom en traktor med släp och hämtade oss. taxi 'a la färila! :D haha. sånt är kul. och släpet med fullt i ungdommar tog oss till väckbo, där det var lite tillställningar med ett band, öl och massa folk. var även där förra året men iår var det mkt bättre.

söndagen blev inte så mkt sysselsättning. tog en promenad med svärfar sen blev det mest lugnt. sov några timmar mitt på dagen också.

så det var väl en helt okej helg. (:

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0