lekt campingfolk för en helg.

då var man hemma i blge igen. och jag kan ju meddela er om att det regnade
precis hela tiden vi var i orsa. men det var mysigt också. (:
vad vi lyckades ådstakomma under en helg i husvagnen;
- ha sönder ett fack på dörren.
- prova en sån där som man dödar kryp med,
   som ser ut som ett badmintonracket, som man typ grillar upp dom.
   öeeh, förstår ni vad jag menar?
- har saknat mitt citronvatten som jag börjat dricka dagligen. typ 2 kannor / dag.
- har nog aldrig pratat med mina päron så mkt i telefon som denna helg.
   haha, dom ringde heeeeela tiden. :D
- fick typ försöka övertala pizzabagaren att vi var från borlänge. (?) why?
- hann också med att dricka några öl och käka god mat. läsa tidningar och
  annat sånt där vanligt som man gör i en husvagn. som att spela
   tian (kortspelet) typ femtioelva gånger.

så nästa helg är det midsommar .. är ledig den dagen iaf. får se vad som händer ..
vad ska ni hitta på?

sen är det peace and love-helgen efter det. usch, en tredagars. men det är
tur att man är någorlunda ung (kom inte och säg annat) än iaf så man pallar med. ;D

åh guuuud, fick sånt där plötsligt extremsuuuug efter en ben och jerrys! fyfan va gott det skulle vara.
nej nu måste jag åka och köpa det. hoj!

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Haha rädd om husvagnen? :D haha Varför övertala pizzabagaren? :D haha



Japp, rätt kul. helst när man avrt själv hela helgen itne haft nått att göra! d; haha japp, går nog itne så bra om man inte har motor. du vet på vintern tar de totalstopp när man åker på asfaltsfläck. men mend motor går de bra. :) Ni kan ju komma upp och kika någon dag och testa. ;D haha

2009-06-14 @ 19:07:50
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Tittar in..

och önskar dig en underbar kväll!



Kram Milly ღ

2009-06-14 @ 19:51:41
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha okej! :D

2009-06-14 @ 22:22:45
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, haft det bra? :D

2009-06-14 @ 22:31:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0