ledig helg.

hej på er!

har ni en bra helg?
det har jag!

det är heeelt underbart, jag är ledig denna helg. och igår fick jag OCKSÅ ha fredagsmys! :) det kändes asbra. tände massa ljus i lägenheten och käka tacos tills vi typ dog (?). men vid typ tio-tiden kom vi på att vi kanske skulle dricka. så magnus ringde tege och fråga om han också var sugen. och yes, det var han. så vid 11-tiden var vi på plats hos tege med första groggen i handen. det var bara jag, magnus och tege men kul hade vi. massa snack, skratt och musik. och sen vid fyra typ så lunkade jag och magnus hemmåt. eller ja, jag ville ta gåtävling, alltså den som gick fortast men det tyckte inte magnus lät som en rolig idé. konstigt. d:

jag kan erkänna, känner mig lite trött i ögat idag. seg och törstig, trots att jag drack så mkt igår. d;
men idag skulle det faktiskt vara skönt att bara vara hemma. och jag är så grymmt sugen på vit chockladmousse och hallonsås. aaaaah, va gott det skulle vara. måste fan ringa och fråga mamma hur man gör. helt sjukt gott.

förresten, nu är det precis en månad kvar tills vi åker till thailand. tror ni jag såhär typ håller på att längtas ihjäl eller, typ?!

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0