behöver akut nagelfix.

jag är trött. jag är slut. jag har jobbat förmiddag. i know, samma sak varje gång. blir helt död av att gå upp kl 5 på morgonen. men jag menar, vem skulle inte det förutom någon stackars pensionär som inte kan sova?

mina naglar skulle behövas fixas. dom har växt asmkt så jag har fått en ful kant, har råkat blivit repiga och gelen har spruckigt på en nagel. självklart höger hand, pekfingret. är lixom ivägen hela tiden och det känns läskigt när nageln böjs lite (min riktiga nagel finns ju under).
hörru lönen, dags att komma snart?!

för övrigt så blir det nog pimpla te och snacka skit hemma hos sandra idag. om jag inte hinner somna i duschen vill säga ..


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0