fredag.

fredag kväll. sitter ni bänkad vid lets dance och har fredagsmys eller är ni ute och festar?
det är väl typ det dom flesta svenskar väljer mellan just nu .. jag gör inget utav dom.
men hör svärmor sitter och tittar på det. själv så sitter jag i sängen med en stor myströja,
ett tjock lager idomin på läpparna för dom håller typ på att torka sönder och sen har jag
haft i färg på ögonbrynen, tänkte få dom lite mörkare till imorgon för då är det fest som gäller
med tjejerna. vilket garderobstrubbel jag haft inför imorgon. men nu vet jag vad jag ska ha.
sött blandat med tufft kommer det att bli. blir nog bra tror jag.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Lillasyzter

sv: underbart ju!! men rätt dyrt.. finns billigare alternativ? vilket resebolag flyger ni med? hur många timmar tar resan?

2010-02-13 @ 02:50:56
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0