trippar på tå.

usch, klockan är typ kvart i tre. jag är vaken och börjar bli trött. men ska jag vara ärlig så känner jag inte så mkt för att röra på mig i lägenheten. varken gå och sova, gå till köket, gå och borsta tänderna eller något.

anledningen; jag stötte på en tusenfoting inne i badrummet idag.

magnus var så snäll så han tog dö på den men jag är livrädd att det ska finnas fler. inte för att jag sett någon på hela kvällen nu, men ändå .. visst klarar jag av att gå runt, det har jag ju gjort. men jag går på tå och kollar runt i kring mig hela tiden. sen har jag blivit svettig på en jäkla fluga som skrämt livet ur mig ett antal gånger. har alltså trott att det var något äckligare, som en tusenfoting.

usch, ska ta tag i det här snart känner jag. iaf ta en vända runt i lägenheten och kolla läget. för varje gång jag gått runt och inte sett någon så går det liiiite liiiite bättre.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0