jag måste få klaga lite ..

idag är ingen bra dag!

det är ASFINT väder och jag kan inte ta del av det på grund av två anledningar;
- jag ska jobba.
- jag har blivit förkyld.

eller förkyld och förkyld, jag har ont i halsen och känner mig så trött i kroppen.
jag har inte tid att vara sjuk! det är så mkt roligheter som händer nu; midsommar och peace and love. + att jag ska jobba och sen behövs det städas och fixa här hemma innan folket kommer på ondag nästa vecka. sen skulle jag vilja hinna få mig en snygg bränna innan nästa vecka. hur ska jag få ihop allt det här?

tips om hur man kan förhindra att bli sjuk mottages asgärna!

en annan grej som är lite smått irriterande: jag har gjort två förmiddagsskift. och det har varit klarblå himmel hela förmiddagrna, men när jag slutat, ja då minsan har massa moln kommit fram. idag ser det ju faktiskt ut att kunna vara fint hela dagen .. och jag ska jobba eftermiddag. det slår aldrig fel. känns det som idag.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0