min midsommar.

1. började grilla hemma hos oss. blev inte hemma hos tege så det blev jag, magnus och sandra som käkade här.
2. åkte hem till tege och drack lite.



sandra och jag på teges balkong.

3. jag och sandra åker ut till torsång till någon fest på en husbåt. det var här jag fick en krans. nej där ljög jag, jag fick den inte, jag tog den av någon kille sandra kände där. haha.



jag med mitt fina glas och kransen på husbåten.
(vet att mitt hår ligger fult i pannan, viste det dock inte då haha.)

4. åker in till stan igen. tappar bort min mobil på något sätt + att jag glömmer mitt fina turkosa vinglas.
5. och detta slutar med en promenad hem från stan i regnet.

end of story.

har dock inte så mkt ordentliga bilder. sen så vet jag inte om folk vill vara med här, kännde ju ingen där, därför blev det inte så mkt bilder att lägga upp. men sen var väl dom flesta på mig och en tjej jag lärde känna som jag hängde med typ hela kvällen. men jag ser förjävlig ut på dom flesta av dom. d:


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0