säg att jag var duktig!

hej på er!

ute och festar med alla studenter? :)
inte jag ..

ville egentligen bara skryta lite om hur duktig jag har varit i två dagar nu. haha! igår så åkte jag inlines hem till mina föräldrar (ca 30 min), gick runt älven med mamma (ca 1h kanske) och åkte inlines hem (ca 30min). och idag innan jobbet gick jag upp i tid så jag skulle hinna åka inlines före. sagt och gjort. åket idag gick på typ 35 min. men det räckte. haha, va helt svettig när jag kom hem. :)

nej, nu ska jag fortsätta med annat.
hej svejs och sup lugnt ikväll nu! ;)


DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Duktig du är då. ^^



Du läs mitt senaste inlägg.

Jag är i lite chock nu. eller lite fnissig chock attak. d;

2010-06-11 @ 23:17:07
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0