..

Följ min blogg med bloglovin

detta gör jag endast för att jag har bytt emailadress idag och går igenom allt jag kommer på så att jag får bort allt med den gamla adressen. va alltså medlem på bloglovin med min gamla adress och gjorde därför en helt ny med min nya adress och ska lägga till bloggen. luddigt, men ja .. :P skitsamma, tänkter inte gå in på det mer än så.

kan också säga, vilket jävla jobb det är att skaffa ny email! inte en sak som ska göras direkt.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Helin

Mysig blogg. Ta gärna en titt på min och följ den i fall du vill, snart börjar jag med nagellacks-former,mönstrar,färger,modeller. Det är då jag får chansen till att visa att det finns en sådan blogg där man kan titta in när man vill, för alla läsare och bloggare.

2010-10-10 @ 09:37:26
URL: http://helinns.bloggplatsen.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0