afro powerdance

det va fan kul och tiden gick tokfort! kunde dock ha varit lite tuffare så man får känna sig sådär slut efteråt. men men. har bokat in mig på afro pd på lördag också, då det är en annan lärare. hoppas på att hon har ett tuffare pass, då skulle det bli awesome. men dom kanske kör lika?

har precis fått frivecka. LOVELY! ledig fram till onsdagen men typ planerat nästan hela fria tiden redan.



ser ut att kunna bli mkt träning den här veckan. va tydligen mest det som typ va inplanerat också märke jag nu när jag fick se det svart på vitt (rosa på vitt) (åh va töntigt det där va haha). :P

nej, nu är det nog dags för att krypa ner i sängen.
god natt! eller god morgon för många. ;P

______________

UPDATE.

jag har redan spruckit mitt såkallade "schema". sov för länge så träningen hoppar jag över idag.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Sv: Aha haha!

Jadu, nu är vi väl framme eftet många, många timmar! Villket kaos! (skrivit om resan hit i bloggen)

2010-09-17 @ 20:37:25
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0