barret ska fixas

passet var lika drygt som jag trodde. men jag överlevde, men dog nästan efter 2o min.
min kondis är inte riktigt som den ska. ;P

och på vägen hem impulsbokade jag in en klippning tills imorgon.
utanför yunic fick jag ideen att kanske gå in och kolla om dom har tid
så jag slängde mig på bromsen och gjorde en tvärbroms
så det skrek i däcken (aja, inte riktigt då) och så gick jag in och
frågade om dom hade tid. så imorgon kl 14 ska jag äntligen klippa mig.
VÄLBEHÖVLIGT! nu är det alldeles för långt, blir så mkt hår så jag får
ingen som helst volym i det. ogillar. dock gillar jag långt, men då måste
det vara fixat för att vara snyggt, iaf mitt. eller iaf på mig.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0