dubbelpass.

va hungrig jag är! ska nog aldrig mer åka iväg och träna utan att ha ätit något. okej då, en banan käkade jag. men stog mig inte riktigt på det under TVÅ pass. var först på afro p.d. och sen körde jag på crosstrainern i 45 min. heeeelt slut. men jag blev besviken på afron idag, ännu mindre jobbigt och faktiskt lite töntigt .. men efter de andra 45 minuterna kände jag mig färdigtränad för idag. nej nu börjar jag skriva för mkt om träningen. ska försöka skippa det ..

va iväg och röstade idag också! satt och läsa runt i säkert tre timmar på nätet igår, så tillslut bestämde jag mig. fan det har varit en produktiv dag idag för jag har även hunnit med att skjutsa mamma och pappa till bussen och varit in på systemet och handlat tills ikväll. :D

nu; MAT! eller ska jag börja sminka mig tro?


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0