snodd av emelie ..


Tre saker som alltid finns i min/mitt:

Kylskåp: lättfil, gröna äpplen och ketchup.
Frys: köttfärs, kycklingfileer och fläskfile.
Skafferi: havregryn, oboy och pasta.
Handväska: läppglans, lypsyl och tuggumi.
Sminkväska: hur ska man kunna välja bara tre saker?
Förråd: kartongen med gamla saker från min barndom, kartongen med julsaker och resväskor som väntar på att få användas. ;)
Hjärna: kan man tänka på tre olika saker samtidigt?
Jackficka: telefon, blånkan och nycklar.
Kryddskåp: en stark chilikrydda, grillkrydda, salt.
Barskåp: mest vin för tillfället. fast önskar det fanns massa cider och olika göda spritsorter.
Köksbänk: hushållspapper, ljuslykta och ljusstake (en som man kan ha året om).




DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0