sommar tack.

What the fuck? Satt och lyssnade på P3 och dom sände från någon spelning. Kände igen många låtar och det lät som att dom gör riktigt bra spelningar.

I slutet fick jag höra att det var ju mustasch! Vet att dom var på peace and love förra året och flera av folket jag var vid just då drog ner på området med mustachemålade nyllen medans jag stannade kvar och drack sprit. Kommer dom i år igen så joinar jag dom garanterat! :)

GE MIG SOMMAR NU! Och gärna peace and love .. ! Tänk shorts, cider, solsken, glada människor överallt, fest och varma nätter! åååååh, nu tack!

bild från peace and love 2o11


DIN ÅSIKT!
Postat av: Wendela

Vi måste hänga på Teges balkong på p&l!! Å se Rihanna :D<3

2012-03-24 @ 14:09:44
URL: http://wendelawar.devote.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0