Halloween 2012!

(jaja, jag veet det är snart en vecka sen)

I min egensydda brudklänning och ihoppysslade accessoarer så som slöja och brudbukett entrade jag halloweenfesten som Corpse Bride! :) synd bara att sminket 'försvann' lite på bilderna!!

Galet va kul det är med maskeradfester! Och speciellt när folket faktiskt lagt ner lite tid och engagemang bakom sina utstyrslar! OCH vågar! Kul kul! :) är dock förvånad att det var så få som faktiskt klätt ut sig ute på krogen, har varit mycket mer sånt förut. Men kul var det ändå! :)

Knäppte dock inte så mkt bilder på folket på festen jag var på men bjuder på några på mig själv + några till;


DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

sjukt snygg utklädnad! :)

2012-11-12 @ 21:05:57
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0