det nya.

Det här är vad som fick följa med mig hem idag;

Blev tipsad om dessa mascarorna på kicks. det fanns tre olika sorter som ska göra olika saker. jag valde längd och volym och tänkte köra med båda. tyckte dom såg väldigt intressanta ut då flaskan är en .. tub! så det ska bli spännande att testa!

från make up store. en eyedust och en penna i lila som jag ska använda under ögat till både enklare och mer  partysminkningar . superfina färger men dom gör sig inte helt rätt i färgen på bilden! köpte även en primer till ögonskuggor. har tidigare kört med high tech lighter (?), men då blir alla skuggor lite skimriga. med den här ska de bli matta om skuggan i sig är matt. nog för att jag även gillar skimriga skuggor, men ibland vill man ju ha det matt. :)

 

det blev den gröna bikinin! toppen var jättefin på så det var inget att tveka om. gillar dock inte trosorna supermycket, tycker inte dom där knytisarna passade på min kropp men jag gillar att ha "hela bikinisar" om ni förstår vad jag menar, så det fick bli dom ändå.

 

sen fick även ett nagellack och ett torrschampo följa med hem. vet inte om just det där torrschampot är bra men det återstår att se. 

 

så nu har jag lite saker att testa! ska bli roligt! :)

 

så här ser lacket ut. lekte även lite med svart uppepå men var så darrig på handen idag .. ?

 


DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Vill se bild på när du har mascarorna på sen! Väldigt intressant! :D

2013-04-27 @ 12:31:19
URL: http://tillaandersson.blogg.se
Postat av: Tilla

Sv: Ja gör det, men låt de inte dröja för länge. Jag är super nyfiken! :D haha

2013-04-28 @ 12:32:29
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0