a summer breeze from nowhere.

hade det varit sommar nu hade jag klätt mig i jeansshorts och lösa linnen med öppen rygg.
hade det varit sommar nu hade jag trånat efter en spellväska.
hade det varit sommar nu hade jag färgat håret lite mörkare och lagt i starkt lila slingor.
hade det varit sommar nu hade jag skaffat mig ett par nya boots.
hade det varit sommar nu hade jag letat febrilt efter schysta plagg i aztec.
hade det varit sommar nu hade jag nog faktiskt redan ägt flera snygga plagg i aztec.
hade det varit sommar nu hade jag haft parkhäng med bärs, kortspel och frisbeekastning.
hade det varit sommar nu hade jag hängt på uteservering i den varma natten.
hade det varit sommar nu hade jag flängt runt på peace and love och haft så jäkla kul.
hade det varit sommar nu hade jag levt i ett lyckorus!
 
.. men så tittar jag ut, ser nysnön som fallit på morgonen och känner mig lite lat. 
lat för att sommaren är så långt borta och lat för att det är kallt ute.
har haft ett oerhört sug efter sommaren i två dagar nu. rastlösa jag.
 
 
 
 
 
 

DIN ÅSIKT!
Postat av: Egendeklarerat

I sommar Amanda, då jävlar!! Pudd

2013-01-04 @ 19:22:35
URL: http://wendelawar.devote.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0