insnöad på sommaren.

( .. ? )
 
jag fryser. klev nyss upp ur sängen, kunde inte somna. önskar man kunde ställa någon klocka inombords, att mellan den och den tiden ska jag sova. önskar jag kunde vara mer som typ .. skalman. han har inga problem med att sova. 
 
jag väntar på sommaren. förgäves. den kommer, men inte än på ett tag. ändå är jag så fast i tankarna kring sommar. få leva ut, klä sig snyggt, vara ute utan att frysa. få bära shorts och boots. det gillar jag. parkhäng gillar jag också. och bikinisar och jordgubbar. glass är inte heller helt fel. eller en cider eller två i solen. 
 
jag fryser. tittar på klockan. för sent för ett bad. jag väntar på sommaren, men gör det bästa av situationen. finns ju roliga saker att göra på vintern också. 
 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0