Trollstigar och svett.

Jag veeeeet att det är skittråkigt att läsa om andras träning, fast just nu är jag inne i ett race då jag gillar att träna och då blir det ju så att jag skriver om det också. Så ni får tyvärr stå ut. ;p

Testade på att ta femman i mellsta idag. ( för er som inte kommer från Borlänge så är mellsta ett motionsområde i skogen med olika långa sträckor man kan springa/gå. tog alltså fem km idag. ) Och jävlar va bra det gick! Den kändes ganska lång men det gjorde mig ingenting. Det var bara så skönt att springa runt i skogen i tystnaden på de små stigarna som på flera ställen kändes som små trollstigar. Vackert! Älskar när man gjort en bra runda. Då längtar man liksom ut snart igen! :) 



Efter springpasset idag. Haha notera den stora svettpärlan i pannan! Fräsch tjej! ;p


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0