Galaxy.

Skrev igår att jag skulle duscha och ladda om .. Vad jag skulle iväg på var en kryssning! Åkte tillsammans med lite släktingar till Magnus för att fira hans kusin som fyller 18 år. Kunde inte skriva igår vad jag skulle på, då kryssningen var en överraskning till henne. :)

Måste säga att jag hade supertrevligt! God mat och roligt sällskap! :) detta var min första kryssning och kan absolut tänka mig att åka igen. :)


Partydags! 



Vackert över vattnet sent inatt då vi skulle gå och lägga oss. 



På däck tidigare idag. 



Från hytten. :)

Sen gick vi lite i taxfree också. Kan visa sen vad som fick följa med hem! 



DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Va? Har du inte vart på någon kryssning innan? :O Det var jag helt säker på! :O

2014-04-28 @ 12:06:39
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0