en liten kommentar kan göra mycket.

Fick en sån fin kommentar idag ..

Jag berömde en tjej på instagram och sa att hon var så duktig. Hon har gått ner massor efter sin graviditet, räknat kalorier och rört på sig en hel del. 
Till svar fick jag att jag var en utav hennes största inspirationsförebilder! 
Hur fint!? Det värmde verkligen i hjärtat!

Nog för att jag själv tycker jag mest har gått upp och ner mest (dock aldrig upp till startvikten!). Så att jag kunde vara en inspiration trodde jag aldrig. Men det glädjer mig verkligen att någon ser mig som det!

:)

DIN ÅSIKT!
Postat av: Fröken Grön

Oj så fint! :D Och kul! :D

Sv: Tack ^^

2014-03-24 @ 18:00:30
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0