bada i bikini.

jävla skit, typ nästan allt jag beställt kommer inte komma innan thailand. och det var dit jag skulle ha allt till. SKIT! men jag tänker ändå beställa hem det. sommaren börjar ju närma sig ..

så eftersom jag inte hinner få hem dom där "en och en halv bikinis" så tänker jag trösta mig med att beställa en till. jag kommer att bada i bikinisar i sommar rent ut sagt. mohahaha. jag är för lustig.

DIN ÅSIKT!
Postat av: Sandra

men nej! Haha jag vill va fit om jag ska börja och ha en fin kropp :D

2009-01-22 @ 00:42:31
URL: http://sandrasnyheter.blogg.se/
Postat av: M

Okej :) Hittade en snygg på ellos förra året faktiskt! Man blir förvånad när man hittar godbitar därifrån, hehe.

2009-01-22 @ 08:35:07
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men man kan ju inte dansa runt som ett fetto heller haha roligare om man e fit juuuu :D:D jag har börjat träna nu ju så till sommarn kanske?

2009-01-23 @ 22:23:37

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0