agera modell.

jag öppnar ett nytt inlägg, gör fingrarna startklara att skriva, rör dom sakta över tangentbordet men vet inte vilken tangent jag ska börja med. ska det vara så svårt att inleda ett jävla blogginlägg? ..

hur som hellst så har helgen spenderats uppe i färila med magnus och hans familj med lite starkare drycker och spel. förövrigt väldigt lugnt. var också till ljusdal för att titta i affärer men kom bara hem med ett billigt armband (70;-)  vilket är skitbra eftersom det ska användas till fest. alla vet väl hur lätt det är att tappa bort grejer vid det tillfället? d: haha. hittade också en så söt klänning och ett par byxor som jag ångrar att jag inte köpte. =(
just ja, fick aggera modell också hos en fotograf! jag, magnus, hans lillesyrra och hans storebror med tjej blev fotade för en present till deras pappa som snart fyller år. men det var kul, trots att det kändes som att varenda bild på en blev asfult. ungefär som något katten släpat inn ..

i ett tidigare inlägg skrev jag att jag skulle beställa en bikini för att de andra inte hinner komma. och vad tror ni det visar sig då? DEN HÄR BIKININ KOMMER INTE HELLER KOMMA FRAM I TID!! så den struntade jag i, får hoppas den kommer till butik snart. vet någon när sånt kommer inn? fan, varenda jävel ska tydligen ha ny bikini nu  ..


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0