mest strunt. eller bara strunt.

jag som är expert på att vända dygnet, har nu kommit inn i en perfekt dygnsrytm. men vet ni vad? nu ska jag sabba den. jobbar tre nätter och den kommer vara som bortblåst. bra va? nooot. d:

hur som helst. innan jag åkte var jag så grymt sugen på att färga håret mörkare men tänkte vänta tills efter resan. nu sitter jag här efter resan med sådär solblekt sommrigt hår som bara skriker sol och bad. på sätt och vis känns det trist att färga över det, för vem gillar inte sol och bad? men nu är det höst/vinter och det skulle nog se fräschare ut med mörkare hår. så jag tror att det får bli en färgning. vill ju vara mörkare i håret så .. en färgning får det nog bli, så småning om iaf. blir nog även till att färga ögonbrynen. brukar alltid färga både hår och bryn hemma som få gånger jag gör det. men ska nog kanske kosta på mig att gå till frissan och göra det? aja, det får visa sig hur jag gör. inte värsta grejen direkt. d: haha.

aja, ha en fortsatt trevlig fredag. d:

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Skulle nog bli riktigt snyggt med en mörkareton. Men vänta ett tag då, så de somriga håret får synas ett tag! :D

2009-11-22 @ 00:01:45
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: liiga

nej va söt du är gumman <3

puss o kram

2009-11-22 @ 00:57:32
URL: http://plastkudde.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0