nyköp.

äntligen har jag en vinterjacka! var iväg och kikade i affärer idag med maria. :) tänkte att jag detta år, inte ska gå runt i skinnjacka hela vintern. gjorde ju det förra året för jag aldrig hittade någon. det blev en svart, ganska lång (går lite nedanför rumpan), dragkedja och knappar fram (som att inte dom flesta jackorna har det haha) + snörning i midjan.

köpte även lite med idag;
- blanka svarta leggins, typ latexliknande eller vad man säger.
- svart kort paljettröja med dragkedja.
- svart kuvertväska med en stor rosett och nitar på.
- ett par trosor.
- en päls att sy på på huvan till jackan.
- ett fat att ställa ljus på.

har tagit nå bilder, dock kassa. men lägger ut ändå.
fick tyvärr ingen rättvis bild på jackan så det får ni inte se,
men lite annat iaf. :p







inte syns det att jag är all in to black va?

DIN ÅSIKT!
Postat av: Matilda

Ååh, alla saker var super snygga! :D men gillade väska extramycket! :D Var har du köppt den?! :D Och sånna sljus ahr jag med fast gröna. ^^

2009-11-26 @ 20:04:45
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Maria

Kollade väskan flera gånger idag, nu ångrar jag att jag inte köpte den. hehe :)

2009-11-26 @ 21:52:01
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0