choklad och jordnötsbars.

jag förstår om det här kan vara lite svårt att tro .. men jag har julbakat idag! ;P eller julbakat och julbakat. det vore lite att ljuga kanske. jag gjorde ju inte lussekatter, pepparkakor eller liknande. utan det blev jordnötsbars med chokladöverdrag, något recept jag hittade på någon blogg (minns tyvärr inte vilken, sorry bloggarn). inte varje dag jag ställer mig i köket frivilligt direkt. men kände sån lust att baka lite (?). och det var faktiskt kul. kanske för att det inte var speciellt tidskrävande eller jobbigt .. :p



tänkte ta med burken hem till mami och papi imorgon. det är väl fint? OM dom nu är ätbara vill säga. haha, kommer säkert finnas ungefär lika många kvar när kvällen är slut skulle jag tro. :P men lä nog provsmaka en ikväll.

DIN ÅSIKT!
Postat av: emma

god jul :)

2010-12-23 @ 19:26:03
Postat av: linns beautybox

åh det såg fint ut i burken. Själv har jag inte julbakat alls, så tråkigt!

2010-12-25 @ 22:35:44
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: SAAAAAANDRA

åååå mumsigt

2010-12-26 @ 15:10:24
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0