bokat tid för naglarna.

nu har jag bokat tid för naglar, och det är VÄLBEHÖVLIGT! dom ser bedrövliga ut just nu. växt ut jättelångt, tappat två och ja, är jättefula. men på torsdag klockan två får jag äntligen gå dit och göra nya fäscha naglar igen, gillar den känslan. jag går till nail technology och dom är verkligen superbra! vad det blir den här gången får ni alltså se på torsdag, men kan säga att jag redan bestämt vad jag ska ha denna gång. det kommer bli ursnyggt tror jag! så kom inn och kolla torsdag kväll. ;)

för övrigt så jobbar jag två nätter nu framöver. sen är jag ledig resten av veckan. ska bli grymt skönt, + att jag är ledig ihelgen. awesome! får se om man hittar på nå kul eller om det blir myskväll hemma med pojkvännen. båda är toppen lixom. :)

allt bra med er då? såhär måndag och allt ..


DIN ÅSIKT!
Postat av: Julia

Jag vet faktiskt inte, har inte sett spin city faktiskt.

2010-02-22 @ 18:03:47
URL: http://juliasofiajansson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0