shoppingsug till tusen.

klockan är tre på natten och jag sitter och kollar runt på lite olika blogga och sidor och blir så jäkla shoppingsugen. shopaholic? kanske. mkt möjligt. lite grann iaf. men just nu känner jag för en rejäl shopping. skulle kunna slänga typ halva min garderob för jag är så trött på den. nej, själv klart inte själva garderoben, innehållet. (höhö). jag skulle behöva allt! nya tuffa leggins, tröjor i olika längder stilar och färger, schysta toppar som även här är olika längder stilar och färger, snygga underkläder och någon ny väska skulle inte heller vara fel.

andra saker jag vill ha är nytt smink. iaf några nya ögonskuggor, självklart från makeup store. dom är bäst! en brun/guld-aktig och gärna med lite lite glitter i, en ljus typ ljusbeige och en mörkbrun. det skulle jag vilja ha! även ett läppstift i typ nå beige/hudtonad färg. sen så skulle jag vilja köpa upp ett litet förråd med kedjor, lås, ringar, verkyg och allt sånt för att kunna börja göra egna smycken. har haft det i tankarna ett bra tag nu! 

ja du ser, listan kan bli lång.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0