midsommarafton.

vaknade för typ en halvtimme typ. jag som hade andra planer för den här morgonen. men ville tydligen inte kliva upp då klockan ringde.

alternativ 1: om solen var framme skulle jag sola och fixa lite bränna.
alternativ 2: gå till kupolen och shoppa lite lätt.

var på kupolen igår, köpte inget, men såg saker jag så gääärna ville ha. men på onsdag blir det nog iaf en vända där för då kommer frida och hon ville dit och kika. :) peace and love drar ju igång nästa vecka! klädespanik typ.

alltså jag har ingen midsommarfeeling! och det är midsommar idag .. får hoppas det ändar med kläder och make. men egentligen skulle man ju haft en krans. haha! det måste väl ge en lite feelings för midsommar.

dags för duschen.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0