god morgon!

ååh va härligt väder det ser ut att vara idag! klarblå himmel, love it.

men idag nu då .. jag skulle ha gått upp 8 egentligen tänkte jag + att jag lovat magnus det. för det ska komma nå gubbar hit och kolla nå grejs runt om i lägenheten, osäker vad. typ vattenlås, vattenskador, element och sånt kanske. hur som helst. jag tog mig inte upp. surprise! (?) men när jag väl tog mig upp så möts jag av killmarfym i hallen och badkarskanten är borttagen från badkaret och står åt sidan. då har dom säkert varit här medans vi sov. piiinigt! minns inte om sovrumsdörren var stängd ens. låg vi väl där och snarka medans dom va här .. 

maria ska iaf komma hit med vovvarna snart. :) hoppas att det är lite värme utomhus för vi ska sola på våran uteplats! :)  

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0