kläder för kallare väder.

ha, ful rubrik.

men, sitter ni upptagna framför desperata hemmafruar nu? ;P
det gör jag egentligen, men det är pause just nu.

tänkte iaf visa vad jag fick med mig hem idag ..




kläder att åka skoter i. svarta täckbyxor och en jacka som går i vitt, lila och grått.






vinterjacka. svart (filt?)jacka med huva och hög krage.





haha, fick även med mig en mössa hem. ryssmössa som jag kallar den. har iaf fått för mig att det är en ryssmössa. d: men den är supermysig, varm och skön att bära. dock blev det bara fula bilder. :p


förresten, var ju iväg och kollade efter dom här skorna , men dom var inget för mig efter jag sett dom i verkligheten tyvärr. blev därför de andra två skorna (fejkuggsen) ..

nej nu börjar det igen .. hoj.


DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Snyggt! :D



Sv: Nepp, för får jag vara med och bestämma skulle jag lika gärna kunna nöja mig med en ike fungerade bil som är söt och grön. Villket inte skulle bli nå bra! d; haha Jasså, fan va bra! :D haha

2010-10-27 @ 20:01:43
URL: http://tillaandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Meeen logga in på msn om du är inne på internät :) Miss UUUU!!!!!!

2010-10-29 @ 01:14:37
URL: http://emilajj.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0