nattblogg.

hej på er!

dom flesta av er ligger nog och sover just nu. själv har jag just sett reprisen av big brother. jobbade då det sändes tidigare ikväll. och ja, jag är nog fast i big brother-träsket .. men man kan ju faktiskt inte låta bli att titta. :) underhållande ju.

blir nog vaken ett tag till. har min älskade, förlåt HATADE natthelg framför mig så jag tänkte att jag ställer in mig på natt på en gång så blir det inga problem att hålla sig vaken iaf. sen att behöva gå till jobbet 2o.oo på lördags kväll är aldrig roligt. :p helger tycker jag om att vara ledig. eller vem fan gör inte det?

och sen så vill jag ha vår/sommar NU NU NU! jag behöver energi. jag har ingen lust att göra typ något innan värmen kommer. känns som att jag bara går och inväntar att den ska komma. tänk att slippa ta på sig varma kläder, jackor och tjocka skor bara för att man går utanför dörren. nejdu tack. jag föredrar sol och värme nu.

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0