längtan är stoor.

jag kan lova att det är någon som har nedräkning nu. om två veckor ligger jag redan på en strand i västindien! jag håller på att längtar ihjäl mig! längtar ihjäl mig till värme, sol och bad, utforska ön vi ska bo på, äta och dricka gott, göra vad man känner för dagen, gå till starbucks och fika, kolla in victorias secret, strosa runt i staden och äta glass i hamnen, kika in olika stränder runt om ön .. ååh vad jag vill åka nu. har även lite nyinhandlade kläder som ska användas där i värmen. :)

snälla låt tiden gå fort tills dess.

kan också tillägga att jag tjuvstartat våren. redan för några dagar sen åkte nya skinnjackan på. dock med en tjocktröja under och en stor tjock halsduk runt halsen. men jag är så sjukt trött på vinter och kyla nu ..

DIN ÅSIKT!
Postat av: Tilla

Fy fan va härligt! :D

2011-03-08 @ 16:45:01
URL: http://tillaandersson.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0