Fransbikini.

Satan i gatan va shoppingsugen jag blev! Satt och kolla runt på lite klädsidor för jag har länge velat haft ett par lite slappare byxor, som ändå är fina. Antingen chinos eller en 'finbyxa'. Har använt båda flitigt för några år sen och det är så sjukt skönt OCH snyggt, speciellt med lite uppvikta byxben! :) sen kan man ha både klackar, ballerina, tygskor eller vad man vill till.

Sen bikinis .. Älskar att köpa bikinis! Vanligtvis blir det ett par om året. Dock gillar jag mest scrunch Butt, tyvärr är inte det utbudet så stort i Sverige. :/
Men, iaf. Hittade en snygg bikini jag definitivt ska kolla in om den finns i butik! (Bild nedan) Det blir nog vit eller grön, trots att jag är svag för korallfärgat, det är så snyggt på sommaren när man fått lite färg. Men jag har en liten thing för mörkgrönt nu också. Och vitt är ju alltid snyggt. :)

tänk bikinin till ett par jeansshorts och pilotbrillor för härliga dagar i parken.

snyggt om du frågar mig! :)


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0