våran vecka på mallorca.

det började som ett fyllesnack sent på midsommaraftonsnatten. "- klart vi skulle utomlands veckan efter!"
som vanligt när man får briljanta ideér på fyllan så brukar de aldrig bli verklighet MEN den här gången var ett undantag! på måndagen bokade vi; jag, magnus, wendela och tege en resa till mallorca och 16 timmar senare satt vi på planet mot vita stränder och palmer. underbart! 
 
 
på parkeringsplatsen och väntade på bussen mot arlanda.
 
 
 
på favoritbaren som egentligen hette något annat men vi kallade den mysen. just för att den var sjukt mysig (ser dock inte lika mysig ut på bilden som det faktiskt var i verkligheten) och hade exremt goda drinkar. bartendern kunde sin sak så att säga.
 
 
 
utsikten från balkongen. hotellet var överraskande bra! det låg på ett lugnare ställe, en bit ifrån 'partygatan' vilket jag gillade, fräscht, rent, bra frukost och stranden låg bara nedanför hotellet.
 
 
 
stranden och strandgatan. 
 
 
 
typiskt på ett turistställe i europa, packat med folk. här var dock på förmiddagen så det hade inte hunnit bli nå mycke folk än. men stranden var fin och vattnet var klart.
 
 
 
glad tjej!
 
 
 
det fanns ett ställe efter strandgatan som BARA sålde olika slushies i form av drinkar. sååå goda och läskande!
 
 
 
 
 
vi hängde på stranden varje dag. :) 
 
det var så skönt att få komma iväg, älskar att vara utomlands, men det är kanske ingen nyhet? ;p vi hade det iaf jättebra och jag hade lätt kunna stanna en vecka till! :)
 

DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0