mina 3 must haves;

• sandaletter (fortfarande grinig för att dom jag visade igår är slutsålda)
• långklänning
• ljusgul tröja

Vilka är era? :)


Var och kikade i lite affärer idag. Testade en ljusgul tröja och insåg plötsligt att DAMN va snygg jag var i ljusgult. Haha skämt och sido, men den färger tyckte jag gick ihop väldigt bra med min hudton, speciellt nu när man fått lite färg. Så det blir nog att åka tillbaka imorgon och införskaffa mig en. :) testade även en långklänning i korall, jättefin och enkel (som jag vill ha den) meeeeen genomskinlig .. Men vet ni nå bra sätt att dölja? Alltså man såg hela rumpan och inte bara trosorna. Haha :p Lindex kanske har nå bra för det? Vill dock inte ha nå allt för tight skit under då jag vill behålla känslan av det slappa och sköna som klänningen faktiskt var.


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0