Birthday.

25 år. Känns egentligen inget nytt men hey, nu finns det på papper och inget jag bara sagt i några månader sådär. :p

Måste bara säga tack för alla gratulationer jag fått idag!



Fikat jag bjöd på; bountyspöken, coockiedough och cheesecakerutor, kladdkaka med spindelnät, och glass och grädde till kladdkakan. 



Och sen skärde jag ur min allra första pumpa idag! Tycker den blev helt okej för att vara första gången! :) 


Nu ska jag ta och kika på en film tror jag, innan det är dags att slå ihop dom gröna för idag. Och tack mamma, pappa och Ida som kom och gjorde mig sällskap idag! Och tack för presenterna! :)






DIN ÅSIKT!
Postat av: frida

ska du på nått halloween party i år snäckan?:D då hoppas ja på bilder från det finis :D

Svar: Nej i år blev det ingen halloweenfest. Men vill gärna se bilder från när du var iväg! :D

2013-11-01 @ 00:56:07
Postat av: Tilda

Hej!
Jag har haft min blogg i ett helt å den 10 november och har just nu en frågestund för att fira. Det skulle vara superkul om du ville fråga något där, här är en länk till det inlägget. Kram<3
http://ttildalarslin.blogg.se/2013/october/fragestund.html#comment

2013-11-01 @ 11:19:41
URL: http://www.ttildalarslin.blogg.se

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0