Oddmolly.

Lördag kväll. En lugn kväll. Vi har precis sett en film. Väldigt bra film måste jag säga, Baserad på en sann historia om en seriemördare i Alaska. 

Förövrigt .. Veckan har gått väldigt fort. Har bland annat varit en hel del med mina föräldrar. :) så har mamma skaffat sig en iPhone! :) Visste att hon så småning om skulle skaffa sig en smartphone! Var där härom kvällen och visade henne lite hur den fungerade och jag är helt säker på att hon kommer lära sig den, bara hon vågar trycka och greja på den. Så jag hoppas du gjort det mamma! ;) 

Sen skaffade jag mig ett par drdenim-byxor idag. Det var på tiden! Skönaste byxorna ever trots att dom sitter som korvskinn! Köpte svarta och kommer definitivt köpa fler färger så småningom. :)



En bild på mig sen i veckan. Har på mig min fina jacka från Oddmolly jag fått av mina föräldrar. <3 Älskar den! 


DIN ÅSIKT!

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

say it:

Trackback
RSS 2.0